حرف دل یارم

حرف یک عاشق

این وبلاگ رو با تمام وجودم تقدیم به مهم ترین فرد زندگیم میکنم امیدوارم خوشش بیاد

عزیزم این قسمت رو چیزی ننوشتم چون دوست دارم تو برایم بنویسی هر چه که دوست داری و هر احساسی نسبت به من داری دوست دارم که برایم بنویسی دوست دارم بنویسی تا هر وقت دلتنگت بشم بتوانم به این قسمت سر بزنم و بارها و بارها این قسمت رو بخونم دوست دارم که تمام حرفهای دلت رو برایم بزنی دو برام بنویسی چقدر در زندگیت برایت اهمیت دارم

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
عشق من با خیال راحت12345 مطالب رو برایم بنویس
به وبلاگ عشق من خوش آمدید ................................. ............ ....................................

نظرات شما عزیزان:

برای تو مینویسم
ساعت0:32---7 دی 1389
سلام
بعد از چند روز اومدم تا برات بنویسم.ببخش که همون روز اولی که این پست رو گذاشتی برات نظر نزاشتم.بعدش هم که خودت میدونی چه بلایی سرم اومد.تو این یکی دو روز زندگی سیاه شده بود برام.باور کن ارزو میکردم بمیرم و این روزو ننبینم.میدونی من از وقتی که عاشق شدم دیگ از بین رفتم خودم نیستم.دل ندارم که بتونم کسی رو دوست داشته باشم اینو یک بار بهت گفته بودم.تو برای من خیلی قابل احترامی و بسیار دوست داشتنی هستی امیدوارم کنار خانواده ات همیشه خوش باشی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 29 آذر 1389برچسب:,ساعت21:24توسط عاشق | |